Nytta är nöje...eller?

Jag vet att jag haft eb dålig uppdatering men..so? Jag har skaffat mig ett liv kanske och jag har haft fullt upp med att försöka göra om det till det JAG vill att det ska va. Många har komenterat att jag e patetisk och borde bita ihop men det är just det jag gör. För även om jag kanske ligger 2 år efter alla andra så är det här mitt liv och mina val. Och om jag då käner att jag behöver pröva mig igenom tills jag hittar rätt så gör jag det.

Ni får säga vad ni vill men det är ju jag som ska trivas med mitt liv inte ni. Och don't worry jag ska inte tynga er tillvaro länge till. Jag kommer se till att dra här ifrån så snabbt som möjligt så jag inte tynger ner det liv ni önska ni hade.

Det är mitt liv mina val och somliga tar mer tid på sig än andra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0