The city that never sleeps...

Jaha då var man tillbaka i filmjölkens förlovade hemland igen då. :) Efter en vecka i New York, boendes på timesquere så känns det ganska tyst lugnt och skönt att vara hemma igen. Men det var en grym upplevelse.

Jag har ätit pankakor till frukost, vart uppe i NY:s högsta byggnad, sett en broadway musikal, samt shoppat, shoppat, shoppat! :D Affärerna stängde inte förren 22 varenda dag. :O Det är sjukt. Och även om dom var stängde så var det ändå liv på gatorna.

Jag shoppade blandannat underkläder på Vicktoria Secret och skor på Juciy Cuture. I'm a lucky women om jag säger så. Men nu är det skönt att vara tillbaka hemma och snart får jag se min snygging i Linköping oxå som jag saknat mer än något annant.

Fast även om New York är staden som aldrig sover så har London fortfarande mitt hjärta. :) Nu ska här packas upp kläder. Bye bye! <3

Alla bilder är tagna av lilla mig. :)

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0