Linköping och apelsiner...

Hello allihopa. Jag har inte haft tillgång till en dator på en vecka nu men nu när älsklingen har dragit på lektion kunde jag låna hans lilla dator.
Jag har vart i Linköping sen i tisdags förra veckan så det är ett tag nu och jag måste erkänna att jag känner mig verkligen hemma här. Ingen hemlängtan så där direkt mer än att jag saknar la familja lite grann. :)
Dock har jag känt mig smått illamående med en gnutta magont den senaste veckan. Rickard tror det kan vara nervositet men jag vet inget jag är så där supernervös för någonting. Men jag har lugnat magen med te och apelsiner. JAg tror att jag kommer få en orange unge när jag väl får någon...om jag nu ens vill ha någon...
Anledningen? JAg äter grymt mycket apelsiner. XD Hahahaha....okej jag har tråk ...ska sluta jag lovar..-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0