Tillbaka på banan.

Uch, imorgon är det skola och jag bara fasar. Jag ska göra 2 prov och hinna räkna ikapp matten. Life sucks. -.-
Det är nästan så man vill hoppa av skolan och gå med i lumpen bara för att man e så trött på allt. x)
Men jag antar att det bara är till att bita ihop och köra vidare. Dock har tanken på att byta linje slagit mig några gånger men att gå ut gymnasiet 21 år gamal är ju ingen höjdare kanske.

Jag har knappt hunnit med hälften av vad jag borde ha hunnit med detta lov. Jag borde ha åkt och handlat kläder och jag borde ha gått mer på bio osv. Jag är faktist lite besviken på mig själv men jag han med en mycket viktig grej och det var att få träffa Filippa som jag knappt hunnit träffa på jättlänge.
Vi har  nu bestämt att vi ska träffas lite oftare och så snart jag får körkortet blir allt så mycket lättare.



Mycke saker har dock hänt under lovet. Jag har fått en del att tänka på som jag verkligen måste ta tag i. Jag vet att det är fegt att gömma sig men jag hatar att förstöra, såra och vara ivägen. Jag har ju den tendensen lixom. -.-'
Saker händer som inte borde hända, saker som jag måste släppa och skaer som är waaaaaay forbiden. >.<
På fredag blir det till att återta kontackten och sen ska jag försöka få mitt liv att rulla på lite bättre. Det är tur att jag har min personliga rådgivare <emma som håller koll på mig och som hjälper mig. Gymmet har också räddat mig och jag kommer nog gå dit mycket oftare nu när skolan sätter igång. Det är jobbigt att sitta hemma bara.

Imorgon är det som sagt back to hell och jag ska göra mitt bästa men jag är ingen ängel på den punkten om jag säger så. Önska mig lycka till och puss på er underbara läsare. :-* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0