Snart jul då...


Jaha då har snart ännu ett år gått och jag kunde inte känna mindre julkännsla. Varför? Ja det vet jag inte. Kanske blir det så att ju äldre man blir desto mindre har man kvar kännslan kring jul som fanns där när man var typ 5.

Jag menar, jag har till och med glömt bort en av de fyra adventen. xD Kom typ på igår att den 3:e advent redan har varit. Men det kan kanske ha och göra med det faktum att jag har varit så mycket med världens bästa pojkvän så jag har inte haft tid att konsentrera mig på jul. Och även om jag spenderat varje dag med honnom
( i princip) så saknar jag honom så fort vi lämnar varandra.

Ja, det här året som började med pest och pina slutade ganska bra ändå. Och även om jag gjort en hel del saker detta år som kanske inte var så jätte bra så ångrar jag ingenting för dom tog mig hit där jag är idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0