God jul...

Jaha då var det jul igen då och här sitter man och väntar på julmaten och de små klapparna under granen.

Jag måste säga att det har gått grymt fort sen förra julen. Men jag klagar inte, för ju snabbare det går desto snabbare kommer sommaren tillbaka.

Imorse fick vi öppna en varsin julklapp. Jag fick Allt om Mats stora kokbok som stod rätt högt på min önskelista.
Mina bröder fick oxå varsin bok och sen fick hela familjen en ny X-box (då den gamla e trasig) och till den det nya Kinect....
Grabbbarna jublade, jag....hade hoppats på ett Wii istället. Men jajja, vi har ju så mycket Xbox spel så det var väll lika bra.







På söndag kommer världen bästa pojkvän hit och då ska han och jag ha vår egna lilla mini julafton. :D Längtar mer tills dess än vad jag längtat till vanliga julafton. (a)

Jajja nu ska jag ner o käka. God jul på er ni få som läser och hoppas ni får en härlig julafton. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0