One word for you...whay?

http://static1.animepaper.net/upload/thumbs/wallpapers/True-Tears/%5Blarge%5D%5BAnimePaper%5Dwallpapers_True-Tears_ASH-Hikari(1.6)__THISRES__80211.jpg



Jag undrar bara varför? Varför ska du förstöra ditt liv? Varför ska jag förstöra mitt liv?
Varför ska du slita ut det lilla av mitt hjärta jag har kvar och varför ska vi plåga varandra på detta vis?

Du har inga svar men du har lösningen och det är bara du som har den inte jag, inte hon, inte han, inte det, bara DU!


http://www.animekon.com/uploads/2007/02/tears.jpg


(Random inlägg kommer här, men var bara tvungen att skriva ner detta ^^)


Nu har det snart även gått exakt ett år sedan den händelse som fick mig att för första gången tappa andan ägde rum. En händelse som jag både längtade efter och fasade inför...
Det var den mest spännande dagen i mitt liv och kanske den roligaste och mest speciella dagen också. Något i mig tändes som fick mig att se något annat i spegeln. Jag ser mig forfarande inte som vacker men jag ser mig själv med andra ögon som IBLAND för en kort sekund kan få mig att säga de magiska orden; "Jenny, du DUGER!"
Jag tror det är tack vare denna person och händelse som jag faktist fick uppleva den kännslan för första gången. Därför vill jag såhär, ett år senare, tacka dig. Jag nämner inte ditt namn men om jag nämner et datum och klockslag så kanske du kan peka ut dig själv och ta emot mitt tack.

08-12-27 Kl: 16:34...ringer det en klocka? :)

http://i.ehow.com/images/GlobalPhoto/Articles/4593146/ThankYouLanguage-main_Full.jpg


Just nu är det den förstnämda personen, som jag ställde frågan varför till, som jag vill säga några ord till....
Du betyder så ofartbart mycket för mig och när du skadar dig själv på detta vis så skadar du mig mer än du tror. Jag sover inte om nätterna, jag ler knapt om dagarna, masken jag lagt i gaderoben för 2 år sedan åkte nu fram igen.
Du har inte svikit mig lika mycket som dig själv, du har bara förstört vad jag trode du och jag planerat. Folk frågar mig hur jag mår och jag ber dem fråga dig eftersom jag mår precis som dig bara att jag hanterar det. På dig låter det som att jag är perfekt och som att jag inte har något att må piss över. Jag mår EXAKT som dig bara att jag vet konsekvenserna och nu är det din tur att lära dig vad det ordet innebär. K.O.N.S.E.K.V.E.N.S....ett ord som varit ganske främmande för dig tidigare även om du själv inte tror det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0